Vcelku jsem chápala snahy protlačit reklamu do lukrativních míst, především do nejsledovanějšího média, což je bezesporu televize. Ale po přelomu včerejška na dnešek silně pochybuji o působivosti reklam, resp. o zdravém rozumu těch, kteří rozplánovali kouskování Kill Bill. Ukažte mi teď cokoliv, co jen náznakem připomíná „Esprit Horizon“, a nepochybujte, že si dřív nechám useknout.... (opatrně, draace, toho sekání bylo relativně dost)... kabel od ADSL, než abych si „to“ šla koupit. Poněkud opačný efekt, pánové reklamáři, nemyslíte? Koho do prdele v nejemotivnější části filmu zajímá „nějaká trapná a vlezlá voňavka“, plus další série chudáků s lupama, bez peněz a se starým autem? Nebo se chystáte vkládat „voňavky“ doprostřed fotbalového zápasu? Lukrativní čas i místo, jistě Vám stoupne prodej...
Velký kulový. Po dnešním večeru se všem, kdož se kochali famózní atmosférou Tarantinova pojetí o spravedlnosti v rukou Blondýny, bude při kontaktu s Esprit Horizon otvírat příslovečná kudla v kapse. A bacha na rozzlobené Nevěsty. Protože takhle trhat nejlepší část filmu, to se nedělá....
Daja Swito
Kill EspritHorizon
PS: Za to sprosté slovo sorry, ale už je po 22. hodině.