Čekám na tři (resp. čtyři, bo ten jeden přijde v podobě jednoho a toho samého překvapení ve dvou zásilkách) poslední balíčky. Vyjma onoho jednoho (dvou), které nejsou vůbec urgentní, a u kterých bylo prioritním pouze dodržet datum stanovený výrobcem, na těch zbývajících záleží poměrně dost. Vtip vězí ve faktu, že v obou případech jde o prodejcem garantované dodržení termínu; první jsem objednávala ne nejpozději 18.12., nýbrž již 3.12. a druhý téměř o tři dny dříve, než velela výhružka na domovské stránce webu. Tak jsem napnuta. V případě překvápka pro Kibic, na které jsem opravdu z tvůrčího pohledu zvědavá, jde doslova šibeniční nutnost doručení ZÍTRA, protože pozítří ráno frčím na opačný konec republiky a vrátím se až v novém roce.
A druhá zásilka? Je v ní jeden dárek, který nespěchá, jeden který tuplem nespěchá a jeden, který bych též poměrně ráda viděla v pondělí pod stromečkem, nikoliv kdesi v prd…. (to jakože v depu). A pokud dojde k situaci, že zítra poslední balík nepřijede, tak se vůbec nebudu stydět jej posléze odmítnout úplně. Mám snad psát do kolonek „poznámky“ velkými písmeny, že pokud zboží není na skladě a hrozí nedoručení objednávky včas, že si přeji kontaktovat, a záhy stornovat?
Kdepak. Budu dělat mrtvého brouka. Resp. mrtvého ignoranta, tedy přesně tak, jak se chová prodejce. Bude se jim to suprově stornovat, zboží z různých zdrojů. A ještě s těmi všemi pakárnami s vyšší sazbou DPH po Novém roce, no mají se na co těšit. Veselé Vánoce, slibotechny!
Daja Swito
Sem by se perfektně hodilo: nervózní jako sáňky v létě.
Huáááh… hahaha….. hujahááá….
Není nad to se zasmát vlastnímu a infantilnímu vtipu.
Ano, vloni jsem dárky pořizovala "přirozenou" cestou.
Muhehe.