Nejednou mívám pocit, že výrobci rádiových reklam hulí: ale pokud hulí vtipně, proč ne. Ale infantilně stupidní reklamy, ve kterých se ještě infantilněji „vyjadřují“ zvířata, to už je silné kafe i na mě. Kaplická therm-okna jsou ukázkovým příkladem, jak odpudit zákazníka ještě dříve, než si vůbec zjistí, co tak zázračného vlastně firma nabízí.
Jejich dřívější reklama mě také nadzvedávala ze židle: pán promlouvající k nesnesitelně kňourajícímu psovi (Barunka), který mu lkavě deprimujícím kníkáním a poštěkáváním potvrdí, že nejlepší okna jsou právě ta kaplická. Dialog Barunčin s páníčkem: opravdová půlminuta, kdy posluchač málem lezl po zdi, protože zaznamenat minimálně jednou za hodinu „mazlení“ se psem v podobě „no pocem, Barunko.... ťuťuťuňuňuňu“... Jako reklama „můj páníček je debil“ budiž, ale plastová okna??
Ovšem to jsem ještě zdaleka netušila, s jakou další perlou se firma vytasí příště. Tentokrát už „Barunka“ nejen štěká, ale i mluví, a to prosím stupidně a nepopsatelně infantilním projevem, ze kterého se mi staví do pozoru i sešívačka. „Fena“ hafo-promlouvá k paničce (pro změnu), že okna ochrání i její miminko... že ona jich má šest!“
No nevím. Mí rodiče zvládli výběr nových oken bez doporučení psa, tak snad nepochybili. A mně nezbývá než čekat, s jakou katastrofickou náplní reklamy se firma vytasí příště. Snad další nářez od Barunky ve zdraví přežiju.
Daja Swito
S averzí vůči stupidnímu druhu antropomorfismu.
Nemám rád Barunky.... vrrrrrr