V červenci jsem zde v diary popisovala veselou historku související s PPL (jak jinak). Coby zákazník jsem v internetovém obchodě mikyfarm.cz zakoupila ohradníkové lanko a po tradičních zmatcích s dopravou (PPL) došlo k oné "veselé" situaci, kdy jsem v krabici našla masku, místo lanka.
Ale budiž, stává se. Coby příhoda naopak super, smáli se všichni, kdo o mém vztahu k PPL vědí.
Pan Kyselý z mikyfarm.cz obratem odpověděl, že mi zboží samozřejmě vymění a náklady za poštovné uhradí. A tak jsem 28. 7. odeslala balíček zpátky a poté čekala. A čekala a čekala. A kdybych se jim neozvala, nejspíš bych se nedočkala. Po urgenci 11. 8. mi pan Kyselý opět slíbil balíček, a když jsem si dovolila dne 22. 8. připomenout, že to lanko už fakt akutně potřebuji, tak konečně přišlo. Bez omluvy, což mi tolik žíly netrhá, bez proplacení poštovného za vrácení chybného zboží, což už mi z principu vadí, a bez pokladního dokladu, což mi vadí velmi hodně, protože potřebuji dát lanko do nákladů.
A zde historka končí. Dvakrát jsem vyzkoušela požádat o daňový doklad, což bylo ignorováno, protože pro pana Kyselého zákazník "náš pán" evidentně není. Fakturu si asi budu muset vycucat z prstu, protože do Zábřehu se mi opravdu kvůli papíru cestovat nechce, a co se týče mikyfarm.cz, tak raději už nikdy více.
draace
Miluji adrenalinové sporty!:-)
Utužují mysl a pravěké pudy.