Koncem měsíce června jsem byla nucena využít internetového vysílání TV Nova, protože sžíravé nutkání dovědět se, jak to dopadlo (nejmenovaný naprosto stupidně nelogicky udělaný seriál), bylo silnější než zdravý rozum. A stejně jako v dubnu jsem využila možnosti sedmidenního ZDARMA, protože vyděrači z Novy zpětné sledování zpoplatnili, přestože kvalita záznamů je nemlich stejně mizerná jako předtím, a i kdybyste se rozkrájeli, zvuk jde rychleji než obraz.
Což u tanečních scén maličko vadilo, ale budiž.
A stejně jako v dubnu jsem službu VOYO aktivovala i deaktivovala prostřednictvím SMS. Počkala jsem, až přijde zpráva o potvrzení deaktivace, a papalala, zloději.
Prostě jak jsem stará, tak jsem blbá. Mohlo mě po všech zkušenostech napadnout, že na červencové faktuře od O2 bude služba v plné výši naúčtovaná, i že nejspíš běží další zpoplatněný měsíc. Protože společnost O2 ve spojení s "třetí stranou" je mistr v oboru, co se týče okrádání zákazníků, a moje blbost, že jsem aktivaci skrz ně vůbec riskovala.
V prvním případě jsem totiž využila služeb operátora Vodafone, jemuž – světe div se – aktivace i deaktivace funguje. Čím to asi bude?
Inu, za blbost se platí.
draace
Gratuluju ke snadnému vítězství nad hloupým českým zákazníkem!