Na tohle se nedá nereagovat (odkaz ZDE). Domnívala jsem se, že předvolební kampaň má voliče oslovovat, nikoliv vykreslovat nespokojenost s konkurencí (vyjádřeno diplomaticky). Opravdu jsme tak blbí, že nám nedojde, jak „hodně“ se ODS a ČSSD nemají „rádi“? Potřebujeme ještě více důkazů, kam putují naše daně a jak je s nimi nakládáno? Na ještě excelentnější hanění, plivání, špínu...
Nejvtipnějším je fakt, že „tvrdá“ volební kampaň zaujme převážně tu část voličů, která již má v rozhodnutí jasno, a to buď zaryté stoupence nebo naopak odpůrce (ostatní si maximálně poklepou na čelo). Příznivci se nad obsahem „kampaně“ pobaví, nepříznivci zdravě naježí. Přitom pointa je oboustranně jasná: billboardy ukazují pravé tváře těch, kteří jimi manipulují. Dokud v čele nejsilnějších politických stran budou šéfovat pochybná individua, budou stejně pochybně individuální i jejich kampaně.
Jakožto občan ČR mám tuto možnost: komunisty ano či ne, a protože rozhodně ne, tak buď nejsilnější levice nebo nejsilnější pravice. A tady je volba jasná, takže stejně jako roky předtím dám hlas pochybnému individuu jen proto, že mi je proti srsti vítězství konkurenčního pochybného individua, a každý hlas přece dobrý. Takhle vypadá demokracie v praxi...
draace
Víc politických článků nečekejte, tohle opravdu není můj obor.
A nikdy nebude:o)